You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
MY EYES DO NOT SHOW ANYTHING BUT MY HEART IS STILL CRYING
Thursday 26 January 2012 | 10:22 | 0 comments
       Assalamualaikum 

Ehemm guys T.T

kenapa aku rasa terlalu stress lately? hmm. sem ni aku rasa teruk sangat. assignment selalu tangguh. yelah dengan pe'el budak laki dalam group aku =.= aku rase tak bsemangat nak buat pape. dulu sem 1 aku rajin lah jugak, now dah jadi mcm ape je. aku rase cam aku pegi je kelas but aku tak paham ape yang aku belajar. tak bminat nak ambil tahu. tak boleh jugak nak salah kan lecturer yang aku rase mmg aku tak leh go on dgn cara dorang ajar. aku yang kena sesuaikan diri. but aku tak bleh!!

 
apa tengok2 ! * haha marah plak tetibe

stress out! macam subjek valuation, hmm aku rase kelas aku dah ketinggalan banyak dah dari kelas lain. dapat lecturer mengandung, dah nak beranak plak tu. okay, bleh tak pihak yang btanggungjawab replace her? aku bosan gile lah mcm ni, asek takde kelas je. report plak dia bagi lewat. kalau dia extend tarikh takpe lah juga :) ni mmg tarikh yang dah ditetapkan. mmg @#$%* hmm. sabar je lah syeri weyh. mmg aku teruk sangat sem ni. and aku dah mula selalu skip kelas. tak pernah jadi mcm ni dulu. nmpk perubahan ni, aku sedar, tapi ape bleh buat?

apart from those problem, ade lagi problem yang tak pernah nak selesai, tentang dia. bukan nak jadi macam org tak matang or should i call it tak profesional, or nak menggedik luah2 kat sini. BUKAN! aku dah tak tahu nak luah kat sape, so, ape guna BLOG kan? luah kan je lah. lagipun tak ramai yang usha blog aku pun kan. aku tak tahu ape status aku? now, aku buntu kot :') perasaan ni tak bleh lah memain.

kalau dia nak memain dengan aku, baik tak payah, nanti dia akan dapat balasannya. ex aku dulu dah kene. bukan nak bagi warning lah, but Allah maha kuasa kan? Dia lebih ketahui segalanya, so aku bserah je kat Dia. bukan nak tuduh mr D mcm2 tapi aku harap sangat kalau dah tak sayang aku, tolong lepaskan aku

~ sekian. coretan ikhlas dari hati aku ~

bukan meraung bukan nak marah cuma .... consider perasaan aku mr D.



Labels:

OLDER POST | NEWER POST