You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
JANUARI 2013
Friday 4 January 2013 | 22:54 | 0 comments


Assalamualaikum  w.b.t

 Hello new year, hello everyone!

how are you people?  ogenki des ka? eotteohge dangsin-eun? apa khabar semua? HOH! dah kenapa dgn aku? ekeke ^^ saja ja lah. bahasa ni ja la yg aku tau pon. malay dgn inggeris mmg sure2 lah aku tau. yg japan dgn korea tu pe kejadahnya? :D hehe. dah aku suka nak buat mcm mana. so far, kalau tgk cerita korea, if tak tgk subtitle pon, boleh la faham sikit2. tanya lah sapa2 yg minat korea ni, mmg sah dorang akan tahu punya lah sikit2 nak ckp bahasa tu. hard fan tuhhh ~ em tapi aku dikecualikan okay? eh yaka? haha whatever. 

tujuan aku taip mende alah nih, err err aku pon tak sure sebenarnya. sbb tu entry aku tajuk mcm tuh. ohyaa! dah masuk year baru. azam pon kena baru la kan? err *perlu ek? sbb sebelum nih azam2 aku tak pernah tcapai pon? so tak perlu lah nak kasi pala nih serabut fikir nak berazam apa tahun 2013 nih. lain lah kalau aku dah umur 24 ke. mesti azam nak kawin punye :D ngeheheh GATAI !

btw, standard lah budak2 mcm aku nih berangan nak kawin. hehe. alah budak2, nmpk syok sikit mula lah berangan mcm2. ingat kawin tuh senang kot. hantaran coki2 ja. eh coki2 sekarang 5 batang dah RM1.20 -___- maju kan? dulu sebatang bukan sekupang ja ka? duhh! mengikut fakta la kan, budak pompuan yg ada diploma sekarang nih, hantaran lebih kurang RM18k -RM20k. err seriously, nih mahal atau tak? selalunya berapa? *nih harga mcm nak jual anak pon ada? tapi mungkin ada la sbbnya kan? selalunya harga ni makpak yg tentukan kan? hehe.

TAKTAHU >.< !

-__-' nak layan twitter plak lah. bleh meroyan. makin lama makin bosan. kan? kan? hurrr. k ah, muahh muahh :* kat skrin *bosan terlampau

kbaii! bebel byk pon bukan ada org yg baca :D


OLDER POST | NEWER POST