You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
HMM HMM HMMMMM !
Friday 4 January 2013 | 22:18 | 0 comments
 
     Assalamualaikum  w.b.t
 
Hi semua
 
waa! sakitnya hati hahah. GILA tiba2 meroyan. hehe. ada hikmah. sabaq ja la. life mmg mcm ni syeri. sat ok sat tak. n lagi satu, hadapi suma ni dgn tabah n senyum selalu. mungkin masanya untuk berubah sepenuhnya? :) walau sakit mcm mana pon hati, aku kena tahan, luahkan perkara tu if perlu, supaya tak sakitkan hati org. pendam bila rasa hanya aku yg perlu tahu. so, mcm mana syeri? dah cukop kuat ke? and semua yg aku buat sebelum ni, aku tahan semua ni, sia sia ja kan? 
 
nak bagi suprise tapi tak jadi pulak. haih. syeri syeri. semua benda yg hg buat, mesti tak jadi kan? sebenarnya aku tkena jampi ka hah? nak wat something yg baik, laih2 buruk jugak yg kuaq. nak wat cana, org nmpk yg buruk ja. makin lama, makin aku tau, cinta tu mcm mana. tp bg aku, cinta byk yg mendatangkan kesakitan. tak bleh bgantung pd jodoh ja, tp kena usaha? padahal aku masih dlm keadaan 'apa tu cinta' ? haizz tak tahu lah aku. so better diam ja la buat masa sekarang. 
anyway, sekarang tak tahu nak buat apa, focus on pelajaran je lah kot. muda lagi, tak payah pening2 fikir benda yg tak sepatutnya. chewahh :p semuanya dah berubah. hati aku pon dah tak larat nak sakit hihi *ambil MC wahaha, betul ka apa yg aku buat ni? adeyy. bila tension, hmm perut mula buat hal, semua nak sumbat, kalau boleh setiap saat, minit, jam, nak makan. grhhh! aptb! 
 
away pegi makan . bye adios!
 
 
   #$%^&! huahuahua :D
 
 
OLDER POST | NEWER POST