You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
Tips untuk hilgkan RINDU kat BOIPREN :))
Friday 23 November 2012 | 06:10 | 0 comments


  Assalamualaikum

Annyeong sume :)

Now aku nak share tips untuk menghilangkan rindu pada boipren. kalau yang tak ada boipren macam aku ni, boleh lah berangan kejap konon-konon macam ada boipren (yoyo'o je takde) Ok? :p

1) Kalau aku lah kan, aku letak handphone jauh2. Takde lah tgn ni gatal je nak call dia :( 

2) Aku suka baca balik sms dekat handphone. Baca sms dia, rasa macam makin sayang kat budak tuh. Kikikiki. Tapi sebenarnya buat aku makin tambah rindu kot (PARAH!) penoh satu folder simpan msg2 yg romantic gitu ;p Cheh, tips nombor 2 jer dah out. HAHA

3) Tengok balik gambar dia. Tenung mata dia. Tenung lama-lama. Oh indahnya. Tapi jangan tenung lama sangat. Satgi orang dalam gambar tu kenyit mata, korang yang pengsan. Keh keh keh

3) Call lah dia. Cakap korang rindu dekat dia ;) Tapi kalau aku rindu Sepet, aku yg salu suruh dia kol aku HAHA jahat aku. Almaklom, aku student g, duit nak cekaw mana nak beli topup. Klu dah mula kol, jgn harap mulut ni nak stop. HUHU
 
4) Bukak ler youtube, dengar lagu dangdut ke ape ke. Bleh hilang kan stress gak tau. Best woo. Ape lagi sila la guyang inul :D

5) Gatai beno kome ni. Nak rindu bpada2 k. Jgn nak p bunuh diri plak sbb dah tak tahan rindu tu. Pelik kan knp yg sanggup p bunuh diri. Tempah diri awal2 masuk neraka :( Nauzubillah. So, kalau dah tak tahan sgt g soh mak korang g minang boipren korang :D zaman la laki ni kkdg lampii sikit.  

p/s : rujuk lah pada yang pakar :D klu korang rasa tips aku bguna, sila sebarkan kat orang lain HAHA 
  
KBYEE *


Labels:

OLDER POST | NEWER POST