You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
Indahnya ciptaan TUHAN
Sunday 8 April 2012 | 23:38 | 0 comments

Assalamualaikum

Heyy heyy guys :26:

Ehem kali ni nak cecite cecite pasal seorang mamat yg dah lame aku nak bkawan dgn dia :131: tapi tak dapek eden nak teruskan. Hanya memerhati dari jauh * same U, bile2 je bole usha :3n2: disebabkan beberapa faktor. Oyeahh, aku tjumpa mamat ni masa first aku pergi pasar malam dalam U.

Dia masa tu pakai cardigan and tengah pegang bahu kawan dia :0z2: Masa tu jugak mata aku tak bkedip, err aku rase lah hehe. Aku ingat Edward Cullen turun dari langit mai nak panah cinta kat aku ka apa :1m: aku rela ! haha taqa tu teruk aku minat kat dia noh hehe. Aku pernah juga menyamar jadi lelaki err * aku dapat tahu dia lembut, err maybe gay? whatever ar, aku pon msg dia. Err no? dapat dari kwn aku hehe. Dia satu genk dgn lelaki yg aku suka tuh :3j2:

Unfortunately :face59:pada suatu hari aku merasakan diri aku dah kantoi :68: dan aku pon membawa diri, tak msg dah. huhu. sebab bila aku tserempak dia je, mesti dia pandang lain macam :face6: ohgodd, sampai kawan dia pon usha pelik. maaf, saya just admire awak. bukan nak buat jahat pon!

Aku rasakan semua lelaki yg berupa kacak ni blagak hot, dan time tuh aku kecewa sgt. Yalahh, mungkin salah aku juga, ambil gambar curi2 and salu jeh usha dia. Mungkin dia rasa aku ggu privasi dia. Uhhu aku dah pon berterus terang yg aku ni pompuan. Dia dah tak balas msg masa tuh.

Malu nya aku :face16:! tapi tuh semua pengalaman bagi aku :1: feelings yg tak penah aku rasakan before ni, perkara gila2 yang aku buat semata2 nak usha dia. Hehe, wowo kan ku semat dalam hati hahahaha.

Disaat aku nak melupakan dia * azam aku pada sem tu , aku asek je terserempak dgn dia :face29: dan dia selalu bagi senyuman sinis. Jangan arr buat jahat mcm tu, sedih tau tak. Bila aku nak sgt jumpa dia, mmg takkan terjumpa derr, bila aku mau lari dari dia, uii salu je nampak :p: sakit hati, perasaan tak menentu. uhuhu, now dapat tahu dia sudah ada awek :68: patah lagi hatiku

Tapi pkir balik, kenapa plak nak sad, aku just admire dia, lagi pulak aku penah ckp dulu ' Aku sanggup dpt tau dia playboy daripada jadi pondan :a1: ' yahh ! ternyata semua nya dah terjadi, but dia bukan playboy, tapi suda ada one and only girl takluk hati dia. haihh bertuahnye :a: Aku rasa mau pengsan bila dpt tahu dia sudah ada gf, dan time tuh aku berdoa dorang takkan kekal! OH masyaallah! kenapa aku mcm tu???

Aku menyesal gile and cepat2 mau lupakan semuanya :face29: maafkan aku sbb doakan yg bukan2. Bila ternampak dia duduk berduaan d

gn awek dia, hati aku rasa tak tenang, and saat dia pandang aku, i was like this :8g2: :face28: cuba menyembunyikan perasaan kecewa. Dengan gagah aku teruskan pjalanan :131:

Terus aku buka FB dan aku unlike semua page dia. Aku tanak semua tu jadi beban kat aku. Insyaallah pada suatu hari nanti, aku akan lupakan dia 100% :3z2: Bukan org lelaki jeh tahu nak kejar someone yg kita minat, perempuan pon ade, haa buktinya, macam aku :face15: kan taktahu malu kan kan ?? haha.

Ohyaa, kepada F.A bersyukurlah kpd Tuhan, kao ade aura yg luar biasa, and memiliki rupa yg kacak :face45: pertama kali aku tgok kao, apa yg dalam pale otak aku ialah 'Indahnya ciptaan Tuhan'

So, sekian cerita dari aku. INI REALITI BUKAN FANTASI :5z2:

:103::103::103::103::103:


:103::103::103::103::103:

- aku sedar siapa aku -


Labels:

OLDER POST | NEWER POST