You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
disaster
Saturday 24 March 2012 | 00:13 | 0 comments

Assalamualaikum

:face31::face60:

heyyo readers

Humm harini mmg hari malang :118: nak tahu sbb ape? OTAK AKU JEM! aku punye ar semangat bangun pagi tadi * igt boleh lah bace:face44: tapi hampeh! ape yg aku bace tak masuk lam pelotak. dah lah lepas bgun pagi tadi asek berdebar2 je. even tangan aku tgetar :face47:* menangis gile. yelah dari pagi sampai ptg aku bace muke surat pertama tak habis2 * bengong kan?

Ape boleh buat, aku pon tidur lah
* dgn harapan aku boleh tenang:67: zzzzz ~ harapan tggl harapan, musnah! aku TAK BOLEH TIDO! tido mmg tido tapi asek terjage. hati aku dupdapdupdap :face24: haih lepas tu aku tak tahu nak buat ape dah. call member, ahh tenang lah juga. ty kepada abe nudin :a1: yang dah jadi mangsa dgr aku menangis HAHAHA :face20:

Dengan kekuatan dan kesungguhan nak bace buku, aku pon minum air banyak
2 and berselawat atas nasihat member. lepas tu aku pon cenggini 108 :face42: try buat yang terbaik hilangkan tension, hehe. dan akhirnya aku memutuskan nak luah kat blog. ah! time ni baru teringat balik * aku tak bace buku lagi !!! ESOK EXAM * saat ini aku rasakan :a: im dead.

:face61: aku mimpi buruk semalam dan juga tengah hari tadi. mmg dasat. mgkin sebab tu aku tersampuk PAKINSON jap :116: * tangan tergetar2 hehehe. tapi sekarang dah tak kot :face61: maybe lah. tapi perot aku plak ribut taufan. hehe. stay kat U mmg tak menjamin aku tuk jadi kurus. jadi gemok g adelaa :p:
OLDER POST | NEWER POST