You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
japanese ke? =.=
Monday 19 March 2012 | 13:29 | 0 comments

Assalamualaikum

:131:

heyyo readers. arigato haitt !

Maaf, saya bukan kacukan china mahupun bangladesh. bukan juga kacukan korea :) jaoh sekali bukan. tapi saya kacukan jepun. ehem tak pecaye? nak prove ke?
Ececeyy mcm annoying je tajuk di atas tu. mcm nak tumbok2 je kan owner blog ni :D haha. made in japan segala bagai. ini yang dinamakan perasan. haha, boo me now, boo meee ! :P

Alamak's awak's ni's pon's janganlah's marah's. saya's bergurau's saja's lo's :D saya's sedar's saya's sapa's

Chooii! boo me again :P what da heck i used that 's' words. annoying kan? booooo ~ *tersembur air lioo =.= pengotor korang ni. hehe.

titew tak pengotow ekh. mukan macam kowang. huh! * ayat ayat budak zaman sekarang. hehe dah sah ketiak cikgu deme ni menangis je memanjang. bm teruk bebeno. susah nak latih balik gune bahase yg betol. titew2 segala, tulih lah bagi org paham, klu org tue bace ni sah terbelit lidah nyebutnye :P kesian ~

eh berbalik kepada topic di atas, heheheh. ade je kawan aku ckp aku ni muke cam japanese. okay itu tidak dapat dinafikan ketidak sahihannya hehe manede. aku pure malay ni, ehem *actually ade lah sikit2 keturunan indochina.

haihh teringat time aku g merendek ngan abg kakak aku kat midvalley tak silap, ade lah minah ni, dgn selambe menahan aku * mcm aku buat kesalahan plak =.= time tuh kening aku dah bsambung akibat terlalu confius n tkejut dgn tindakan beliau :D

'' Are u indonesian?" nahaiii la tu aku rasa cam batu mai hempap pala aku :D uii mcm indon sgt ka muka aku ni. yg high class ka low class? >.< ahh acanoo ni. sedih tapi mmg betoi pon. aku pon menggeleng sakan. time tu nak enjoy pon dah tak bleh, awat nya klu aku indon!? pelbagai persoalan timbul. hihi ~


kali kedua plak aku ditahan oleh Jung Yong Hwa (vocalist CNBLUE) aku terus pengsan :D aku tau dia mesti nak tanya aku "Are u japanese, or korean?'' wkwkwkwkw bleh tahan perasan aku ni. yang ni aku mimpi je. klu betol btuah lah aku dapat jumpa yong hwa >.< awww ~

lalu beliau pon begini



haha sekian entry merepek dari aku >.< semoga tersengih membaca dan selamat beramal * jadilah seorang yang suka perasan :P

Labels:

OLDER POST | NEWER POST