You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
Header transparent
Tuesday 27 March 2012 | 09:55 | 0 comments

Assalamualaikum

:face52:

Hye all


Apa khabar? hope ok2 je :n: hee, ok lah berdasarkan tajuk di atas tu, dah tau kan ape aku nak cite? hehe. Aku dah lame teringin nak buat header transparent ni sendiri :face44: tapi sesetengah tutorial memeningkan pale aku :face60:* ok itu kesah dulu. tapi now aku dah belajar dari blog kak intan, alhamdullilah aku dpt buat.

:99: sini

if korang nak try juga :face57: tekan lah link atas tu. tapi korang mesti ade photoshop lebih kurang same je :h:* tak kesah lah version bape pon. First time aku try semalam and aku berjaya siapkan aku punya header, walaupun buruk :face54: tapi ape nak sesal sgt? usaha sendiri tuu hehe.

And da second day, aku mula buat untuk kwn aku :95: * saje try2 lagi Nak memantapkan skill :n:yelah, lepas ni tak payah susah2 g tempah kat orang. Memandangkan aku ni suka pasal art2 , aku pon terlalu kusyuk buat mende alah tu
:face60: * sampai lupa nak study

Kat bawah ni header yang aku buat utk kwn aku :m: simple kan? Haha. klu buruk jgn lah tgok sampai tarik muncung mulut tu :face22: heeee. Sekian untuk harini, malas nak taip bebanyak. Study Study Study! :90:


:101::125::101::125:




:62: kbaii :94: nanti ade lagi


OLDER POST | NEWER POST