You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
exam lah SYERI !
Saturday 17 March 2012 | 11:57 | 0 comments


         Assalamualaikum ♥ 


anneyeong all :)
minggu ni minggu yg paling stress and ade sehari tu rase mcm nak telan je buku. hehe. tuptup dah final exam, wahh terkejut beruk. cepat je masa berlalu * ayat skema salu tgok kat blog2 org lain :D hmm. nak kate ready, no no im not ready yet. rase mcm org bengong je sem ni. dari awal ade masalah. and sume tu buat aku takde semangat nak belajar. 

hah! dah sampai tahap ni mula lah hati rasa tak tenteram and salu je rase nyesal. kenapa? yelah, tak study elok2, bila dah tak bleh nak jawab soklan mula lah sumpah seranah mcm2 * garu2 pale =.= humm. aku rase sem ni aku tak bleh dapat dekan sbb aku tahu 2 paper exam yg aku dah jawab, sume cincai2 je jawab. huarghh carry mark aku pon cukop2 makan je * ahh lapar dgn tiba2 =.= tadi aku pekena pizza hoot, hehe bkn pizza hut yg ori tu. perghh sedap habaq hangg ! satu plate rm10. ok ar berbaloi. eh pa ni cita pasai makanan plak. 

ok patah balik pasai exam. humm humm dok mengeluh satu hal. buku dok depan mata, igt bleh serap lah segala ilmu dlm tu without baca an. aceceyy *mata ke mata, ke hati, hati ke hati ~ uppsss ! hehehe terlanjur sudah nyanyi plak :D aku pelik ar, mengadap cita korea sampai pagi tak tido2 bleh plak, mengadap buku lagi2 pasai town and country planning, perghhh easy to fall asleep. fuhh. mujarab sunggoh. eyy geram nye aku. kot mana pon, kena lah usaha sampai habis exam ni.

buat ja la yg terbaik syeri oi, dulu pon hang tak expect dapat dekan, sem ni toksah nak expect sgt lah. mana nak tau, tiba2 anugerah dari ALLAH, dapat lagi. ape pepon, aku dah usaha takat yg mampu. ''hanya mampu berserah, moga cahaya tiba nanti'' * lagu ombak rindu berkumandang.........  wkwkwkwk >.< 

adios amigo!!! 
rasa kecewa. after dapat tahu dia... hum

Labels:

OLDER POST | NEWER POST