You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
SUPPORT ke NAK KUTOK ?
Tuesday 17 January 2012 | 09:42 | 0 comments
          Assalamualaikum 


Heyyo readers !

Haa, korang dah tengok belom video seorang gadis berani mati ni? Video dimana dia meluahkan perasaan sayang + cinta + kasih + rindu terhadap mr boprengg dia. Ramai kot yg post video tu kat FB, ade yang gelak, HAHAHAHA~ * annoying betol, and ada juga yang kutok, maki and sepupu sepapat dgn nya lah, mau tak malu si gadis tu, aku rasa now dia dah trauma dgn insiden ni. Yeke?

KESIAN!
ade gak yang comment, kalau jadi kat aku, aku sanggup tukar kewarganegaraan weyh!

wahh sampai ke situ plak ye?

But girl tu chillex je kot, tabah nya hati kau :) chaiyyok! * dalam hati sape je tau, huhu. Video dia telah diremove, so aku tak boleh nak show kat sini. hampess tol. Okayy itu bagus sebab selagi video tu still dalam YouTube, selagi tu ramai org kutok dia segala bagai -.-' Haizzz!

Tapi, ape yang aku sentapnyaaaaa nye sebab ni, KYO PROPAGANDA
pon buat video cenggitu. ohmoo! Alaa, sekali tengok mcm kyo ni reply video gadis romentik tu tadi. Haha, ke mmg betol dorang couple?? Dush dush dushh jeles ni * pehal plak nak jeles? ngekk je.

So, this is KYO PROPAGANDA version :)


"Ini bukan parody, sesungguhnya ini adalah ucapan kasih sayang kepada bakat baru tanah air kita diandra arjunaidi. Berhubung isu romantik gadis kekasih kekasih. That chick sgt romantik dan berani, support her dont judge her :)"

Untonglahh kalau boprengg aku sggp buat cenggini, tapi jgn lah sampai masuk YouTube -.- ehehe agak kemaluan dhee. Iskk otometik aku rase malu bile tengok video romentik + sewel ni. HAHA ! ~

Pape pon Nabil Ifwat ni memang HANDSOME

Labels:

OLDER POST | NEWER POST