You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
CHOII lahhh =.-
Thursday 26 January 2012 | 08:34 | 0 comments
                Assalamualaikum 

annyeong readers :)
 
kali ni nak berstory pasal camera aku yang tetiba mintak makan tangan aku yang sedap ni * geram betol. ade ke patot dia ngap habes pic2 yang aku tangkap kat sekolah haritu :( aku punya lah teruja nak buat entry pasai sekolah ku syurga ku semalam, bukak2 ja memory card * nak transfer dalam laptop, terus hilang T.T WAHH ! apakah salahku terhadapmu wahai Nikon ! nak memaki tak guna lah sebab bukan dia paham pon * campak slowmotion atas katil :( huh sabo je lahh. 

ni sah akibat virus ni, tetiba folder tu btuka jadi shortcut. sapa yang pi buat virus bodoh tu? menyusahkan betol. org guna otak buat lah virus elok2, eh ada ka benda elok pangei virus =.= ahh pokoknya aku meluat kat sapa yang cipta virus tu. 

aku g sekolah haritu naik moto, dah alang2 nak g mall, teringat plak nak p amek sijil spm yg betol2 punya. tudiaa p kemain lagi, igtkan cikgu2 ada, terlupa plak cuti CNY :( tak dapek den nak jumpo cecikguu. huhu. lepas dah ambik sijil tu saja dok kona p kona mai jejalan sekitar sekolah. HAHA mmg dah byk berubah.

kawasan sekolah dah makin sempit pon ada pasai dok buat construction sana sini =.= time aku dulu tadak lah pesat mbangun cam la ni. uish3 ini mmg tak adil. hehe. humm menangis ketiak aku time tu. dah lah panas gile. p jalan tgh padang plak. acece igt nak buat drama industan, tapi boboiboii tadak plak. satg dok thegeh sorang situ, dikatakan gila pula. habis time kat sekolah saja, dok tangkap mcm2 laih2 apa pon tarak. huu, #$%^ sadiss ~

ayat menyesaii : AWAT LAH AKU TAK SNAP PIC PAKAI HP JA T.T * menangis tiada guna !


kbaiiii ! tadak pic so malaih dah nak cita papa wuwu :'D
 

Labels:

OLDER POST | NEWER POST