You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Tutorial
gosh ! new account ;p
Sunday 11 December 2011 | 10:10 | 1 comments
               Assalamualaikum 


Heyyo all :)



hehe.. blog kedua saya.. blog fes p mana? erkk ntah lah..dah tkubur agaknye.. *akibat tak selalu update smpi lupe password uwuwu. ok lah.. mesti awal2 kne intro kan.. ;p my name is Noor Syeriafiqah Bt Mustapha.. aceyy.. heheh.. pggl syeri udahh ler.. bleh kan? ke tgeliat lidah nak nyebut?? ^^ 

objektif utama saya buat blog ni sbb saje2 nak luah an perasaan yg salu tak menentu ni.. hope bleh lepaih geram kat benda yg bfaedah an? heheh.. so baik buat blog.. tenang pkiran.. untong jugak lah sbb bley elakkan hair dri ggur lg.. *mcm shampoo plak kan hehe. umo saya 18 tahun.. utk taun 2011 yg indah ni..taun dpn dah 19..  omooo! dah tua ke?? >.< ngee.. 


saya lahir kat hospital kluang johor.. tp dah lame dah stay kedah.. so saya pon taktau cana rupa hospital tu.. hehe.. so pa g nak story eh?? oh ya! D.O.B.. tau ka menda pa?? bg yg taktau shortform2 ni sila blajar dri saya ya.. hoho.. D.O.B tu date of birth.. 4/12/1993 .. dah lepaih.. tp taun dpn ada g.. pastikan korg pos hadiah kat saya k :) uwekk!! ok jum lah tgok muka saya yg ala2 retis hollywood ni ;p jenk3.. SALAM PERKENALAN dri saya :)

^.^

Labels:

| NEWER POST